onsdag 28 oktober 2009

Gossip Girl

Hej igen, såg precis sista avsnittet av Gossip Girl säsong 2. Blair och Chuck är så himla söta tillsammans, och är det bara jag som älskar Blairs gröna kappa på slutet?

Började titta på GG precis när dom började visa säsong 2 på eftermiddagarna i femman. Nu är jag helt fast! Kommer följa säsong tre intensivt nu på söndagarna (fast har än så länge bara sett första avsnittet, missade de båda andra, så bra gick det med den planen). Dessutom har dom ju de snyggaste kläderna och allt utspelar sig i New York, vad mer kan man önska sig av en tv-serie?

Kom precis på att jag verkligen längtar tillbaka till USA. Inte bara värmen utan även till allt som skiljer sig från Sverige, man aja jag kommer väl tillbaka nångång och undertiden får jag vara glad här hemma i kalla lilla avlånga lagom-landet Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar