måndag 26 oktober 2009

Om moi


Jag tänkte börja med att skriva lite mer om mig själv.
Jag är 14 år gammal och heter Anna Camilla Michaela, men mitt tilltals namn är Camilla av någon dålig anledning. Jag bor i lilla Lund och för er som inte vet är det en stad i Skåne, nära Malmö.

På vardagarna går jag på en liten montesäri skola ute på vishan (eller egentligen ligger den kanske 10 min från city, men det känns ändå lite off). Skolan är som sagt mycket liten med ungefär 200 elever och det är en montessori skola, därav namnet (från oss elever) montesäri.

När jag inte måste gå i skolan så brukar jag som vilken annan människa som helst vara med mina kompisar. Jag går också på kör (vilket jag så snabbt som möjligt ska sluta med) och piano på kulturskolan.

Jag kommer nog mest skriva om mode, vardag och kanske lite av mina åsikter i olika frågor. Hoppas att det låter intressant och att ni vill fotsätta läsa. :)

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar