fredag 30 oktober 2009

Up

Up (eller svenska titeln Upp) var hur gullig som helst. Den var verkligen super bra och rolig, men även sorglig faktiskt. Ååh nu vill jag se den i 3D också, men hur mycket pengar orkar man egentligen lägga på att se en film på bio? Jag rekommenderar i alla fall er att gå och se den omedel bums! Som extra litet plus har den en kortfilm i början om moln och hur det går till när det börjar åska och regna. Väldigt sött det med, så det var en till anledning att man MÅSTE gå och se den!

Idag var även premiär användningen av mina skor, bättre sent än aldrig, right? I början hade jag lite problem med gången måste jag säga men på slutet gick det lika bra som att gå i ett par platta converse (som jag förövrigt älskar). De töjde även ut sig lite så nu kan jag till och med röra på tårna när jag har dom på, wow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar