söndag 25 april 2010

HELLO WORLD

hej hej folks ää liite dålig updatering meeen de e bara för att jag e slö, kände för att skriva lite nu eftersom jag har ett berg av låånga läxor att göra. allt känns lite crappy o tråkit nu, har inte träffat nån på hela helgen (förutom mina parentos som inte räknas) hara bara pratat med två små människor i telefon. jag blir galen helt enkelt. ovanpå de har jag läst ut alla böcker jag lånade på bibblan i torsdags pls att jag läste om två gamla som stod i bokhyllan. emma granholm e nog den bästa ungdomsförfattaren i världen, alla säger alltid von bredow men njää dom faller inte riktigt mig i smaken.

iaf alla som vill läsa underbart bra böcker läs Simon & Sophie, Liv & Lovisa och Ett Nytt Liv på Köpet

om ni vi ha lite mer daglig updaterning ist för 1 gång om halvåret följ min twitter; http://twitter.com/camillarrh

ää that's bout it, see u later sukkers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar