tisdag 27 oktober 2009

Höstlov

Nu har Ebba precis stuckit hem igen och jag har precis varit ute med min hund Leia (som för övrigt är en mycket söt svart labrador). Nu har det verkligen börjat bli kallt om kvällarna, jag såg lite ut som Rudolf med röda mulen när jag kom in igen.

Jag älskar att det är höstlov! Tiden som man skulle ägnat åt skolan kan man nu använda till att göra saker med sin kompisar, som till exempel imorgon planerar jag och Ebba att få ihop lite folk och titta på bio. Vi hade tänkt titta på Trubbel i Paradiset, men kom precis på att den har premiär 30 november... Vi får väl helt enkelt komma på något annat, någon som vet någon bra film som går på bio nu?

Ska snart ladda upp bilder på mina nya fina VAGABOND skor så stanna vid datorn!
Puss o kram Skumbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar