tisdag 27 oktober 2009

Vagabond

Här kommer lite bilder på mina fina Vagabond skor (hittade inte sladden till systemkameran så ni får hålla till godo med halv kassa bilder från digitalkameran fixade i Gimp):






Jag köpte dem på Vagabond Stor i Malmö förra lördagen efter mycket kikande på hemsidan. De är precis sådana skor som jag har gått runt och letat efter; herrsko-modell med en liten bit snöring och kilklack. Kilklacken är på 75 mm, vilket jag tycker är alldeles lagom för min del.

Nu till det viktiga, jag är själv 178 cm lång vilket gör att jag blir 185,5 cm med skorna på. Många skulle då säga att det är onödigt att långa människor har högklackade skor. Själv har jag högklackade skor för att jag tycker att det är snyggt med klackar, snyggare än vanliga platta skor. Att använda högklackade skor är väl som att till exempel sminka sig; man gör det för att det är snyggt? Så låt långa människor ha lika mycket rätt att använda klackar som korta, så blir alla mycket gladare.

Det var allt från moi.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar