söndag 27 december 2009

Again

Back on track, smack on that. Ja nu är jag här igen, vet inte varför jag har varit off så länge men så blir det ibland. Jag är alltså inte död.

Mysigt med jullov speciellt när mitt jullov betyder att sitta vid datorn all the time. På julavsltningen hade jag den här underbara kjolen från Topshop (bilden är tagen med webcam, det är därför det ser ut som en sopsäck)

Kjolen är grön/blå/svart och smal med hög midja, alltså precis vad jag gillar. Det udda och roliga med den är volangerna som står rakt ut på sidan, vilket skapar en wunderbar siluett. Den har också en guldig dragkedja på baksidan vilket gjorde att jag såklart matchade med guldiga armband. För att inte ta fokus från kjolen hade jag en svart långärmad tröja frön H&M och tunna svarta strumpbyxor från Vogue.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar