söndag 27 december 2009

Right NOW

Nu sitter jag här o lyssnar på I'm Yours, nostalgi eller vad? Tänker bara på sommaren när jag hör den låten, ååh jag längtar till sommaren. Sommaren -10 kommer bli bäst någonsin har jag en känsla av. Sommaren börjar med att jag ska konfirmeras vilket betyder en resa till Öland/Åland (kommer inte ihåg vart, haha), sen förhoppningsvis kommer den fortsätta perfekt med kompisar, sol och bad. Plus att jag fyller 15 vilket betyder många nya saker, jag vet vad du tänker på men nej, JAG tänkte på att mina föräldrar kanske kommer mig låta vara ute lite mer o lite senare om kvällarna. Tänk dig en lagom sval sommar kväll, man har på sig ny bikini under ett par korta slitna jeansskjorts och ett enkelt linne, man cyklar runt med ett par kompisar påväg till en vit sandstrand för ett nattdopp i månskenet. ÅÅh ge mig sommar nu!

AJA om vi ska leva lite mer i nuet kan jag säga att jag längtar till 3 januari när jag, Ebba o Märta ska åka iväg till Härjedalen och åka snowboard. Jag har åkt skidor 2 ggr innan och ska nu prova snowboard, det kommer bli fullständigt awesome! Fast innan dess vill jag att ngt roligt ska hända innan årsskiftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar